بیمه مسافرتی

چرا باید بیمه مسافرتی تهیه کنیم؟

چرا باید بیمه مسافرتی تهیه کنیم؟ معمولا اتفاقات پیش‌‌بینی‌ نشده در سفر به خصوص سفرهای خارجی زیاد پیش می‌آید، همیشه امکان کنسل شدن سفر یا عقب افتادن آن وجود دارد. به‌همین‌دلیل شما برای جبران خسارت نیاز به رزرو بیمه مسافرتی دارید. تصور کنید که چمدانتان در سفر با تاخیر به شما برسد، ولی وسایلی که در چمدان گذاشته‌اید را برای رفتن به یک جلسه کاری نیاز دارید. اگر گزینه پشتیبانی از تاخیر رسیدن چمدان‌ها را به‌دلیل اشتباهات ایرلاین‌ها انتخاب کرده باشید، چمدان شما را به‌صورت جداگانه و پیشتاز به‌دست شما می‌رسانند. کسانی که قصد دارند به کشورهای حوزه شینگن سفر کنند، باید حتما قبل از سفر، بیمه مسافرتی خود را تهیه کنند و به سفارت برای دریافت ویزا ارائه دهند.

خرید بیمه مسافرتی شینگن

یکی از مدارک ضروری و مورد نیاز در زمان تقاضا برای ویزای شینگن، بیمه مسافرتی است. خرید بیمه مسافرتی شینگن برای همه کسانی که قصد سفر به این منطقه را دارند، پیش از سفر الزامی است. اگر در طول سفر به منطقه شینگن سلامتی‌تان دچار مشکل شد و یا حتی چمدان‌تان گم شد، خرید بیمه مسافرتی شینگن تا حد زیادی آرامش را به شما برمی‌گرداند. روی بیمه نامه مسافرتی شینگن نام کشور خاصی ذکر نمی‌شود و بیمه مسافرتی خریداری شده در تمامی کشورهای این منطقه قابل استفاده است.

بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی سامان یک فرشته نجات در سفرهای شما، در کنارتان است. تصور کنید چمدان یا کیف پول خود را در فرودگاه مقصد گم کرده‌اید و نیاز به‌وسایل ضروری دارید، بیمه مسافرتی در چنین مواقعی همچون فرشته نجات به کمک شما می‌آید. شرکت بیمه سامان یکی از موفق‌ترین و بهترین شرکت‌های بیمه در ایران است که به مسافران برای سفرهای داخلی و خارجی خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند. بیمه مسافرتی سامان برای همه کسانی که می‌خواهند سفری با اطمینان خاطر داشته باشند، به شدت مناسب است. خیلی فرقی نمی‌کند که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی سامان با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کامل‌ترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه در اختیار شما قرار می‌دهد. رزرو بیمه مسافرتی سامان از طریق سایت الی گشت به صورت 24 ساعته امکان پذیر است و مسافران برای سفرهای داخلی و خارجی به راحتی می‌توانند این بیمه نامه را خریداری کنند.

پوشش درمانی بیمه مسافرتی

پوشش درمانی بیمه مسافرتی یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه خاصی داشته باشیم. یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین دلایل رزرو بیمه مسافرتی از نظر اغلب مسافران پوشش دادن هزینه‌های درمان به خصوص در سفر به کشورهای خارجی است. به کشورهای آسیای شرقی یا کشور هند سفر کنید، باید مراقب آب آشامیدنی باشید، توصیه‌های غذایی برای چنین کشورهایی را هم به شدت جدی بگیرید. با این حال مسمومیت غذایی ممکن است برای هر شخصی در طول سفر رخ دهد. در این شرایط داشتن بیمه مسافرتی کمک زیادی به شما می‌کند، پوشش درمانی بیمه مسافرتی شامل مواردی از قبیل:

  • تمام هزینه های پزشکی و درمانی در کشور مقصد
  • هزینه های بستری در بیمارستان های کشور مقصد
  • پرداخت هزینه دارو در مقصد یا ارسال هزینه دارو از کشور مبدا به مسافر بیمار
  • پرداخت هزینه‌های فوری دندان پزشکی
  • بازگرداندن مسافر بیمار به هر دلیلی به کشور مبدا
  • بازگرداندن کودک یا اعضای خانواده همراه مسافر به کشور
  • پرداخت هزینه سفر فامیل درجه یک مسافر دچار حادثه شده به کشور مقصد
  • در صورت فوت شدن مسافر بر اساس حادثه، حمل جسد متوفی به کشور

 

پرداخت خسارت بیمه مسافرتی

پرداخت خسارت بیمه مسافرتی می‌تواند مهمترین قسمت استفاده از بیمه برای مسافر باشد. اعتبار بیمه مسافرتی فقط برای زمان سفر است و کلیه خدمات رزرو بیمه مسافرتی با توجه به قرارداد بین شرکت بیمه گذار و فرد بیمه شونده مطابق با شرایط عمومی توسط شبکه بین المللی تضمین و ارائه می شود. قوانین دریافت خسارت هر شرکت بیمه با دیگری متفاوت است و به‌همین‌دلیل نحوه پرداخت خسارت بیمه مسافرتی در شرکت‌های مختلف با هم تفاوت‌هایی جزیی و کلی دارد. در صورت بروز مشکل برای مسافر و نیاز به دریافت خسارت از بیمه به خصوص در سفرهای خارجی، مسافر باید با مراکز پاسخگویی 24 ساعته بین‌المللی و یا دفاتر ایران شرکت بیمه تماس بگیرید و مشخصات بیمه نامه، تلفن و شرح مختصری از حادثه را اعلام کند. اعلام خسارت باید تا حداکثر 7 روز بعد از بستری شدن یا مشاوره پزشکی با شرکت بیمه بیان شود تا پرداخت خسارت بیمه مسافرتی با مشکل ایجاد نشود. اگر فرد با خطر جانی مواجه است، باید سریعاً به بیمارستان رفته و بدون معطلی در اولین فرصت با شرکت بیمه تماس بگیرد.

دریافت خسارت بیمه مسافرتی گم شدن چمدان

دریافت خسارت بیمه مسافرتی گم شدن چمدان، یکی از گزینه های بسیار پر استفاده مسافران بیمه شده است. یکی از رایج‌ترین مشکلات برای مسافران در هنگام سفر، گم شدن چمدان است. به‌خصوص برای سفرهای خارجی که چند پرواز باید عوض کنید، این مشکل متداول است. یکی از بهترین خدمات بیمه مسافرتی، بیمه شدن چمدان‌های مسافر است. اگر مسافر چمدان و وسایل خود را گم کرده باشد، چنانچه قبل از سفر برای رزرو بیمه مسافرتی الی گشت اقدام کرده باشد، دیگر نیازی نیست برای خرید وسایل ضروری هزینه‌ای پرداخت کند. در زمان سفر احتمال وارد شدن صدمه به وسایل و چمدان‌ها یا جا گذاشتن آنها توسط ایرلاین‌ها جز اتفاقات غیر منتظره‌ای است که امکان دارد تمام برنامه سفر شما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر مبلغی پول هم در داخل چمدان باشد، آن هزینه هم به شما از طریق بیمه پرداخت می‌شود. بنابراین لازم است تا لیستی دقیق از تمام وسایل سفر درون چمدان با ارزش آنها داشته باشید و به شرکت بیمه گذار برای دریافت خسارت بیمه مسافرتی گم شدن چمدان ارائه کنید.

 

 

سایر مقالات وبلاگ

    فهرست مطالب

    بیمه مسافرتی رابین تراول
    ×
    پشتیبانی رابین تراول Whatsapp chat